کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317547 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محاسبه نرخ اینترنت براساس حجم دانلود

 به گزارش سافت گذر به نقل از جامنیوز؛ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درحال بررسی طرحی است که براساس آن نرخ اینترنت کاربران به ازای حجم دانلود دریافتی محاسبه شود و فروش حجمی اینترنت از سوی شرکتهای اینترنتی به ازای هر گیگابایت دانلود، نرخ مشخصی داشته باشد.

 

حسن رضوانی - معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این نرخ های جدید اینترنت حداکثر تا دوماه آینده اعلام می‌شود، تصویب این تعرفه ها را با هدف امکان نظارت بر فروش حجمی اینترنت عنوان کرد.

 

وی با تاکید براینکه مصوبه قیمت و تعرفه اینترنت حجمی برای رفع پاره ای از اشکالات از کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به معاونت صدور مجوز رگولاتوری ارجاع داده شده است، ادامه داد: با رفع این اشکالات این طرح در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی و پیش بینی می‌شود که حداکثر تا دو ماه آینده تصویب نهایی شود.

 

رضوانی تفاوت این مصوبه را با مصوبه تعرفه های فعلی اینترنت مربوط به فروش حجم دانلود از سوی شرکتهای اینترنتی برشمرد و گفت: تاکنون فروش حجمی اینترنت قیمت و تعرفه قانونی مشخصی نداشت اما با این مصوبه در فروش حجمی اینترنت وحدت رویه ایجاد شده و کاربر به راحتی می تواند محاسبه کند که چه مقدار اینترنت مصرف کرده و چه مبلغی را باید بپردازد.

 

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با بیان اینکه تاکنون شرکتهای اینترنتی برای فروش اینترنت سقف حجم دانلود اعلام می کردند، افزود: برای مثال کاربر به ناچار باید اینترنت با دانلود 4 یا 5 گیگابایت بر ثانیه را برای یک ماه خریداری می کرد اما در مصوبه جدید کاربر این اختیار را دارد که حجم دانلود را به ازای مصرف ماهانه و سالانه خود انتخاب کند و تنها بابت همان مصرفی که دارد هزینه اش را پرداخت کند.

 

 

وی تصریح کرد: شاید در نگاه اول این مصوبه تغییر محسوسی برای نرخ اینترنت کاربران به همراه نداشته باشد اما با توجه به رقابت شرکتها و سقف های تعرفه ای برای حجم دانلود، در نهایت این قیمتها به نفع کاربر نهایی خواهد بود.

رضوانی گفت: این طرح از سوی معاونت صدور مجوز رگولاتوری و با مشورت و همکاری شرکت های زیرساخت و مخابرات و شرکتهای اینترنتی به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پیشنهاد داده شده است که در جلسات آینده این کمیسیون نهایی می‌شود.

  این درحالی است که کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مردادماه سال گذشته طرحی را به تصویب رساند که براساس آن نحوه ارائه سرویسهای پرسرعت اینترنت (ADSL) شفاف سازی شده و براساس آن اپراتورهای ارائه دهنده این سرویس نباید هیچگونه محدودیتی در میزان حجم آپلود، دانلود و زمان اتصال در طول دوره ارائه خدمات ایجاد کنند.
 

 

*جدول فعلی نرخ استفاده از اینترنت ADSL
نرخ استفاده از اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری ADSL به شرح زیر اعلام شده است که این ارقام با توجه بهنرخ اشتراک و میزان حجم دانلود کاربران تغییر می کند.

نرخ اشتراک و میزان دانلود

نرخ اشتراک و میزان دانلود با توجه به سرعت اتصال خطوط برای کاربران ADSL در جدول زیر آمده است. (نرخ اشتراک 1 به 10 به معنای استفاده همزمان حداکثر 10 نفر از ظرفیت یک خط است).
 

 

به گزارش سافت گذر ؛عموما ظرفیت خطوط اینترنت براساس کیلوبیت بر ثانیه (kbps) سنجیده و سرعت دانلود براساس کیلوبایت (kBps) اندازه گیری می شود که روش تبدیل آنها به یکدیگر با استفاده از فرمول ظرفیت تقسیم بر 8 مساوی سرعت قابل حصول است و لازم است کاربران در زمان اندازه گیری ظرفیت خط و یا سرعت دانلود خود به این واحدها توجه کنند.

در صورتیکه کاربران سرویس اینترنت پرسرعت شکایتی در این رابطه از اپراتورهای خود داشته باشند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نشانی www.cra.ir ، تماس تلفنی، نمابر و یا مکاتبه می توانند شکایت خود را به رگولاتوری منعکس کنند.
 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9920 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: jamnews.ir تاریخ خبر: 1391/04/18 تعداد مشاهده: 2027
سافت گذر
نظرات بینندگان

ارتش صلح 1391/04/18 23:43
جالبه خودشون پارسال این همه اعلام کردن هیچ کس حق نداره اینترنت با محدودیت دانلود به کسی بفروشه حالا خودشون نرخ جدید اعلام می کنن!!!!محدودیت دانلودو از اینجور مسخره بازیها فقط تو ایرانه...همین کارارو کردن که عقب مونده ترین کشور اینترنتی دنیاییم که افغانستانم از ما سرتره...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ابراهیم کوسلی 1391/04/18 21:22
شرکت مخابرات خصوصی شده وحساب کتابش دستش آمده و بفکر سود سهامدارانش است
علی علی 1391/04/18 19:16
برای مثال کاربر به ناچار باید اینترنت با دانلود 4 یا 5 گیگابایت بر ثانیه را برای یک ماه خریداری می کرد!!!!!!!!!
کلمه "برثانیه" اضافیه سافتگذر جون lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
پدرام 1391/04/18 10:40
(کاربر به ناچار باید اینترنت با دانلود 4 یا 5 گیگابایت بر ثانیه را برای یک ماه خریداری می کرد) جالبه.:)
saeed 1391/04/18 10:17
ناچار باید اینترنت با دانلود 4 یا 5 گیگابایت بر ثانیه را برای یک ماه خریداری می کرد
یعنی چی میشه معنیش کنید ؟ آخه وقتی یه چیزی رو کپی پیست میکنین حد اقل یه بار بخونیدش